tiistai 12. maaliskuuta 2013

Statement necklace

Mä oon ollut jo pitkään hullaantunut isoihin näyttäviin kaulakoruihin, ja olin jo aika varma et se homma alkaa olla tänä vuonna jo menneen talven lumia, mutta ehei! Tänäkin keväänä ja kesänä ne edelleen jatkaa kovaa vauhtia, eikä oma innostuskaan ole laantunut. Niinpä olenkin nyt ajatellut, että josko hääpuvun kanssa löytyisi joku näyttävä yksilö, sillä mekkoni on (ainakin näillä näkymin) olkaimeton :) Alla muutamia inspiskuvia, joita olen keräillyt:
Kuvat: Pinterest
Nyt vaan odotellaan mekkoa ja sitten voi alkaa metsästään sopivaa yksilöä :) Häihin on muuten enää reilu 4kk, apua!

2 kommenttia:

  1. Ihania koruja! Mullakin on olkaimeton mekko ja pohdiskelenkin että onkohan tuollainen iso statement-koru jo liikaa mun kermakakkumekon kanssa vaiko eikö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo saa kans nähdä, et kuinka muhkea mun mekko on :D Mä oon kuitenkin aina sitä mieltä et mieluummin yli kuin ali! Eli jos sellanen vaan sopii niin antaa mennä vaan :D

      Poista