keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Pikakatsaus!

Superkiireinen viikko!! Nopsaa tulin siis päivittään, että miten täällä hurisee :) Sunnuntaina käytiin kurkkaan yhden kaason kanssa hääpaikkaa ja se näytti niiiin paljon paremmalta kuin viime kesänä, jolloin paikka oli vielä osittain kesken. Oon niin tyytyväinen valintaan!! Laitan kuvia kunhan ehdin!

Pieni bridezillakin nosti tänään päätään oikeastaan ekaa kertaa, kun soittelin mun mekon perään Turun tulliin, jossa se on jumissa! Tai siis ei nyt voi sanoa, että se jumissa on kun se on ollut siellä vasta kaksi päivää, mutta minä kärsimättömänä heti luurin päässä pistin DHL:n pojat koville :D Topakasti ilmoitin, että paketissa on mun hääpuku, eikä muuta sitten tarvinnutkaan sanoa kun johan tuli poikaan eloa langan toisessa päässä! Sainkin sitten melkein heti huolintamaksulaput sähköpostiin ja nyt vaan pidän sormet ristissä että puku ehtisi ennen lauantaita, jolloin saan mun kaikki neljä kaasoa tänne meille kyläilemään. Viikonloppuna onkin siis ohjelmassa häiden suunnittelua oikein urakalla! Jee!
Pinterest
Nyt pakko jatkaa viikonlopun suunnittelua, kaiken lisäksi täytyy leipoa nimittäin 100 pienelle herkkusuulle jotain hyvää! Voi apua, mihin mä oon taas lupautunut?! Niin ja pitäis laittaa kotiin jotain pääsiäistunnelmaakin ja miettiä tarjottavat tytöille, huoh... Lisää tunteja pliiiiis!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti