lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kulta, se oli vahinko!

Mulle sattui tänään vahinko. Olin nimittäin menossa hirveällä kiireellä ostamaan marketista maitoa ja huomatessani Seppälän ajattelin, että käynpä nopsaa katsoon olisiko siellä arskoja, kun olin unohtanut ne kotiin. No, 5 minuuttia myöhemmin huomasinkin olevani kassalla ilman arskoja kahden kevättakin kanssa. Mähän siis olen shoppailukiellossa... 
Seppälä
Seppälä
Yllä olevat kuvat ei mun mielestä tee oikeutta takeille, mun päällä ne näyttää niiin paljon paremmilta ;D Kassallahan mä sovin itseni kanssa, että koska mulla ei ollut aikaa kaupassa päättää kumman otan, niin en saa pitää molempia vaan palautan kotona harkitsemisen jälkeen toisen. Nyt en tietenkään halua palauttaa kumpaakaan! Tuomaskin sanoi - äsken kun uskalsin kertoa kotiin raahatuista ihanuuksistani - että vain toinen saa jäädä.. voi itku ja harmi, miksi mun piti rakastua molempiin?

- Emilia

1 kommentti:

  1. Ootko menossa armeijaan?? Jos et, niin laita ton takin kans iso, kultainen Suomileijona- riipus. ota käteen Suomi-tatska ja liity pers´suomalaisiin tai Suomen Sisuun.. Saat kavereiksi Halla-ahon, Soinin jne.
    Heh heh, sano Tuomas joskus jotain!!
    ps.mitkä arskat

    VastaaPoista